[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 14:05
Spoljasnost
Sva ova poboljsanja modela jednostavno su nametnula i da dizajneri
naprave nov izgled za Audijev karavan. Siri trag tockova nametnuo je i
prosirivanje automobila koje mu je dalo i potrebnu agresivnost. Poput
reli takmicara „RS6“ je dobio sirine bokove i pragove koji su, ipak,
upakovani u elegantnu pojavu ovog modela. Agresivnost prednjeg dela
posebno je naglasena velikim otvorima na prednjem braniku, koji su
predimenzionisani, pre svega, da bi mogli da obezbede preko potreban
vazduh kocnicama i motoru. Kako kazu Audijevi dizajneri, zadnji deo
automobila je oblikovan da vozacima iza jednostavno kaze „do vidjenja“.
Jasno izrazen difuzor sa ogromnim ovalno oblikovanim izduvnim cevima
bice meta svih ulicnih trkaca na autoputevima.
[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 14:02
Felne za RS6
Iako se u standardnoj verziji „RS6“ nudi sa tockovima od 19
inca, u Audiju su uvereni da ce se vecina vozaca opredeliti
za dodatnu opciju – 20-incne naplatke sa 275/35
pneumaticima, posebno oni koji se odluce za kupovinu „audi keramik“
kocnica.
[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 14:00
Kocnice
Kocnice, kao da su preuzete sa bolida za 24 casa Le Mana, jer su za
zaustavljanje vozila zaduženi ventilisani diskovi
napred promera 390 mm, a nazad 360 mm. Kocnice su otpornije na,
tzv. „fejding“, i pružaju nepromenjene performanse i
prilikom ucestalog snažnog kocenja. Ipak, za sve one koji misle
da je njihov stil vožnje mnogo zahtevniji, u Audiju su ponudili i
kocnice opremljene keramickim diskovima. Njihova kompozitna struktura
povecala im je otpornost dok je zaustavni put skracen i vecim promerom
diskova koji je na prednjim tockovima narastao na 420, a na zadnjim na
356 milimetara. Zanimljivo je da je sa ovim kocnicama masa vozila
smanjena za citavih 12,2 kg, dok je radni vek ovih diskova impresivnih
300.000 km.
[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 13:58
Kontrola stabilnosti i snage
Kontrolu nad vozilom omogucila je i potpuno nova mehanika. Složeni
sistem oslanjanja, najmoderniji DRC (Dynamic Ride Control) sistem
amortizera i cetiri mocne kocnice u potpunosti prate potencijal snažnog
„V10“ motora.
Ugradnjom sistema poslednje generacije sprecava se „poklanjanje“
automobila prilikom naglog kocenja, kao i naginjanje u
veoma oštrim krivinama. Zahvaljujuci „dajnamik rajd kontrol“
sistemu, dinamicnost vožnje je postavljena na viši nivo, jer
je, ionako poslušan automobil, sa novim sistemom još
stabilniji.
[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 13:48
Pogon(Qvatro)
Proslavljeni Audijev „kvatro“ pogon je i ovog puta, kao što je
ocekivano, našao svoje mesto u modelu „RS6“. On, kako kažu u fabrici,
pruža potpunu kontrolu nad vozilom u svim vremenskim uslovima i po svim
terenima. Sporski duh je blago naglašen raspodelom snage u korist
zadnjih tockova u odnosu 60:40. Naravno, ovaj odnos se javlja prilikom
idealnih uslova, a ukoliko se oni promene, racunar samostalno
rasporedjuje snagu, cime se automobil zadržava na pravom putu.
[ Generalna
]
18 Oktobar, 2010 13:11
Tehnicke Karakteristike
|
Motor
Desetocilindarski V motor, vodeno hlađenje, 4 ventila po cilindru, 4 bregaste osovine
zapremina ccm 4991
maks. snaga kW/KS 426/580
pri o/min 6250-6700
maks. obrtni moment Nm 650
pri o/min 1500-6250
Karoserija
tip limuzina, 5 sedišta, 4 vrata
Dužina mm 4928
Širina mm 1889
Visina mm 1456
međuosovinski razmak mm 2846
masa vozila kg 1985
zapremina prtljažnika l 546
Ogibljenje
napred nezavisno, 4 ramena, spiralne
opruge, amortizeri, stabilizator
pozadi nezavisno, trapezoidna
ramena, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred i pozadi samoventilirajući
diskovi, ABS, EBD, ESP
Pneumatici
dimenzije 255/40 R19
Prenos snage
pogon permanentni na sva 4 točka,
samozatvarajući centralni diferencijal,
asimetrična distribucija obrtnog
momenta, ASR, EDL
menjač tiptronic, 6 stepeni
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h s 4,5
maks. brzina, limitirana km/h 250
pros. potrošnja l/100 km 13,1
Cena (u EU)
101.600 € |
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
|