[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 14:05
Sva ova poboljsanja modela jednostavno su nametnula i da dizajneri naprave nov izgled za Audijev karavan. Siri trag tockova nametnuo je i prosirivanje automobila koje mu je dalo i potrebnu agresivnost. Poput reli takmicara „RS6“ je dobio sirine bokove i pragove koji su, ipak, upakovani u elegantnu pojavu ovog modela. Agresivnost prednjeg dela posebno je naglasena velikim otvorima na prednjem braniku, koji su predimenzionisani, pre svega, da bi mogli da obezbede preko potreban vazduh kocnicama i motoru. Kako kazu Audijevi dizajneri, zadnji deo automobila je oblikovan da vozacima iza jednostavno kaze „do vidjenja“. Jasno izrazen difuzor sa ogromnim ovalno oblikovanim izduvnim cevima bice meta svih ulicnih trkaca na autoputevima.
[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 14:02
Iako se u stan­dard­noj ver­zi­ji „RS6“ nu­di sa toc­ko­vi­ma od 19 in­ca, u Audi­ju su uve­re­ni da ce se ve­ci­na vo­za­ca opre­de­li­ti za do­dat­nu op­ci­ju – 20-in­cne na­plat­ke sa 275/35 pne­u­ma­ti­ci­ma, posebno oni koji se odluce za kupovinu „audi keramik“ kocnica.
[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 14:00
Koc­ni­ce, kao da su pre­u­ze­te sa bolida za 24 casa Le Mana, jer su za za­u­sta­vlja­nje vo­zi­la za­du­že­ni ven­ti­li­sa­ni di­sko­vi na­pred pro­me­ra 390 mm, a na­zad 360 mm. Koc­ni­ce su ot­por­ni­je na, tzv. „fej­ding“, i pru­ža­ju ne­pro­me­nje­ne per­for­man­se i pri­li­kom uce­sta­log sna­žnog ko­ce­nja. Ipak, za sve one koji misle da je njihov stil vožnje mnogo zahtevniji, u Audiju su ponudili i kocnice opremljene keramickim diskovima. Njihova kompozitna struktura povecala im je otpornost dok je zaustavni put skracen i vecim promerom diskova koji je na prednjim tockovima narastao na 420, a na zadnjim na 356 milimetara. Zanimljivo je da je sa ovim kocnicama masa vozila smanjena za citavih 12,2 kg, dok je radni vek ovih diskova impresivnih 300.000 km.
[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 13:58
Kontrolu nad vozilom omogucila je i potpuno nova mehanika. Složeni sistem oslanjanja, najmoderniji DRC (Dyna­mic Ri­de Con­trol) sistem amortizera i cetiri mocne kocnice u potpunosti prate potencijal snažnog „V10“ motora.
Ugradnjom sistema poslednje generacije spre­ca­va se „po­kla­nja­nje“ auto­mo­bi­la pri­li­kom na­glog ko­ce­nja, kao i na­gi­nja­nje u ve­o­ma oš­trim kri­vi­na­ma. Za­hva­lju­ju­ci „dajnamik rajd kontrol“ sistemu, di­na­mic­nost vo­žnje je po­sta­vlje­na na vi­ši ni­vo, jer je, iona­ko po­slu­šan auto­mo­bil, sa no­vim si­ste­mom još sta­bil­ni­ji.
[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 13:48
Proslavljeni Audijev „kvatro“ pogon je i ovog puta, kao što je ocekivano, našao svoje mesto u modelu „RS6“. On, kako kažu u fabrici, pruža potpunu kontrolu nad vozilom u svim vremenskim uslovima i po svim terenima. Sporski duh je blago naglašen raspodelom snage u korist zadnjih tockova u odnosu 60:40. Naravno, ovaj odnos se javlja prilikom idealnih uslova, a ukoliko se oni promene, racunar samostalno rasporedjuje snagu, cime se automobil zadržava na pravom putu.
[ Generalna ] 18 Oktobar, 2010 13:11
 

Motor
Desetocilindarski V motor, vodeno hlađenje, 4 ventila po cilindru, 4 bregaste osovine
zapremina ccm 4991
maks. snaga kW/KS 426/580
pri o/min 6250-6700
maks. obrtni moment Nm 650
pri o/min 1500-6250
Karoserija
tip limuzina, 5 sedišta, 4 vrata
Dužina mm 4928
Širina mm 1889
Visina mm 1456
međuosovinski razmak mm 2846
masa vozila kg 1985
zapremina prtljažnika l 546
Ogibljenje
napred nezavisno, 4 ramena, spiralne opruge, amortizeri, stabilizator
pozadi nezavisno, trapezoidna ramena, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred i pozadi samoventilirajući diskovi, ABS, EBD, ESP
Pneumatici
dimenzije 255/40 R19
Prenos snage
pogon permanentni na sva 4 točka, samozatvarajući centralni diferencijal, asimetrična distribucija obrtnog momenta, ASR, EDL
menjač tiptronic, 6 stepeni
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h s 4,5
maks. brzina, limitirana km/h 250
pros. potrošnja l/100 km 13,1
Cena (u EU)
101.600 €